Сайт практичного психолога та вчителя української мови і літератури Єланецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бєлєнкової Ольги Миколаївни

 

Практичним психологом в Єланецькій ЗОШ І-ІІІ ст. працюю з 1 вересня 2003 року. Освіта – вища педагогічна, спеціальність –практичний психолог в закладах освіти та вчитель української мови, української та зарубіжної літератури.

Дані про підвищення кваліфікації:

*        Курси «Інклюзивний підхід як основа освіти для всіх дітей», 18 січня 2013. Свідоцтво № 31

*        Курси «Розвиток творчого потенціалу учнів», 22 березня 2013. Свідоцтво № 1252.

*        Навчальний тренінг «Упровадження інформаційно-просвітницької протиалкогольної програми «Сімейна розмова». Миколаїв, 17.01.2012 р. Реєстраційний № 16.

*        Всеукраїнський семінар-практикум щодо проблем виховання дітей та підготовки молоді до сімейного життя «Сімейні цінності». Миколаїв,

10.04. 2014 р. Реєстраційний № 23.

 

Досягнення

 

 

*        Почесна  ГРАМОТА  Миколаївської  обласної  державної  адміністрації за плідну працю, професіоналізм, вагомий особистий внесок у поліпшення добробуту кожного жителя селища, успішне розв’язання нагальних завдань соціально-економічного, суспільного та наукового розвитку, примноження науково-освітнього і культурного надбання. Миколаїв, 2011.

*        Грамота відділу освіти молоді та спорту Єланецької районної державної адміністрації за створення системи профілактичних заходів у роботі з батьками, проведення психологічних тренінгів з воїнами АТО та їх сім’ями, розповсюдження інформаційних буклетів, що підвищують інформаційну грамотність сім’ї, формування позитивного іміджу навчального закладу. Єланець, 2015.

*        ІІІ місце в обласному конкурсі «Від творчого вчителя - до обдарованого учня» в номінації «Соціалізація обдарованої дитини в закладі освіти: психологічний компонент» ( грудень 2015 року).

 

Участь у семінарах

1.Участь в обласному семінарі «Психологічні особливості навчання та виховання сучасної дитини». Тема виступу: «Подолання стресових розладів у

 дітей та підлітків», жовтень 2012.

2.Участь в обласному семінарі «Работа с переживаниями клиента в психологической консультации», вересень 2013.

3.Участь в обласному семінарі-практикумі «Особистість у кризових ситуаціях життєдіяльності: стратегії психологічної допомоги», листопад 2014.

4.Участь у колегії районного відділу освіти «Психолого-педагогічний супровід учасників АТО та їх сімей», 2015 р.

 

Щорічно учні беруть участь в олімпіаді з української мови та літератури, творчих конкурсах: конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика, мовно-літературному конкурсі ім. Т. Г. Шевченка.

А саме,

2013-2014 н.р  - II місце в районному етапі конкурсу читців-декламаторів присвячений 200-річчю від дня народження Т.Г.Шевченка (Лагочева Тетяна, 7 клас)

2014-2015 н.р. – ІІІ місце в районному конкурсі читців-декламаторів присвячений 200-річчю від дня народження Т.Г.Шевченка (Лагочева Тетяна, 8 клас)

2015-2016 н.р. – ІІІ місце в районному етапі обласного конкурсу читців-декламаторів «Батьківське слово» (Лагочева Тетяна, 9 клас)

 2015-2016 н.р. – II місце в районному етапі конкурсу мовознавців ім..П.Яцика (Стеценко Ірина, 9 клас)

2015-2016 н.р. – IIІ місце в районному етапі конкурсу мовознавців ім..П.Яцика       (Літвіненко Анастасія, 9 клас)

 

 

Проблемне питання

 

«Психологічна підтримка та супровід учнів в умовах адаптації»

ЗАВДАННЯ

 

  • Вивчити соціально-психологічні особливості учнів:
  1. Рівень  соціалізації
  2. Мотивації
  3. Тривожності.
  • Дослідити особливості функціонування дитячого колективу – провести соціометрію, опитування, спостереження, проаналізувати результати досліджень.
  • Дослідити особливості виховання учнів у сім’ї, стиль стосунків, ставлення до дитини.
  • Проаналізувати отримані результати та визначити кроки у полегшенні адаптації школярів.
  • Провести корекційно-розвивальну роботу.
  • Дослідити та порівняти рівень адаптації.

«Формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на засадах комунікативно-діяльнісного підходу на уроках української мови та літератури»

 

Стратегія навчання на основі комунікативно-діяльнісного підходу базується на принципах:

1. Принцип пріоритету комунікації над інформацією. В якості мети навчання висувається надбання та поширення духовного досвіду учня, отриманого під час спілкування з однокласниками з приводу вирішення навчальної проблеми. 2. Принцип пріоритету розуміння над знанням (запам’ятовуванням). Розумінню не можливо навчити, але йому можна навчитися у взаємодії з іншими учнями. Розуміння розглядається у комунікативній дидактиці, як процес «перекладу» знань із загальноприйнятої мови на внутрішню, навчальну. Така переробка інформації перетворює особистий досвід суб’єкту, стимулює народженню сенсів.

3. Принцип пріоритету діалогу над монологом, діалогу погодження над дискусією, суперечкою. Діалог передбачає не суперечку і відстоювання своєї точки зору, а вміння слухати й розуміти іншого.

4. Принципу гуманізму, розуміння іншого.

5. Принципу максимального наближення навчального матеріалу до реального життя та постійної самооцінки свого навчання.

 

 

 

 

 

 

 

Вітаю Вас, Гість!
Неділя, 19.05.2024